Головне меню

Наша організація


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
CRM Meridian - Автоматизація землевпорядної організації
Написав Administrator   
Вівторок, 13 жовтня 2009, 17:01

CRM Meridian


Система управління взаєминами з клієнтами, організація ефективної роботи співробітників підприємства. Розроблялася дана система для автоматизації роботи з клієнтами та організації контролю за документами та тривалістю виконання робіт і документообігу землевпорядного підприємства.

Система CRM Meridian дозволяє:

  • персоніфікувати відповідальність за виконання певного об’єму робіт за конкретним робітником, відділом, установою;
  • визначати необхідний термін часу на виконання робіт;
  • відстежувати етапи виконання робіт;
  • супроводжувати конкретну справу із виготовлення технічної документації від прийому заяви до видачі Державного акту на право приватної власності;
  • ставити конкретні завдання виконавцям виходячи із терміну знаходження справи в роботі;
  • уніфікувати етапи виконання робіт на всіх філіях підприємства;
  • автоматизувати за найкоротший термін всі філії підприємства;
  • організувати звітність і аналіз по будь-кому чиннику системи без втручання «людського» фактору по будь якій філії, або системи в цілому;

Система розроблена на сучасній платформі Microsoft.NET Framework 2.0 та працює під управлінням WEB сервера IIS версії 5 та вище. Код системи написано на ASP.NET 2.0.

Все це дозволяє використовувати систему в територіально відокремлених підрозділах без необхідності встановлення додаткових програмних засобів та з необмеженою кількістю робочих місць.

 

Останнє оновлення на Вівторок, 13 жовтня 2009, 17:13
 
Hosted by uCoz