CRM Meridian
Система управління взаєминами з клієнтами, організація ефективної
роботи співробітників підприємства. Розроблялася дана система для
автоматизації роботи з клієнтами та організації контролю за документами та
тривалістю виконання робіт і документообігу землевпорядного
підприємства.
Система CRM Meridian дозволяє:
- персоніфікувати відповідальність за виконання певного об’єму робіт
за конкретним робітником, відділом, установою;
- визначати необхідний термін часу на виконання робіт;
- відстежувати етапи виконання робіт;
- супроводжувати конкретну справу із виготовлення технічної
документації від прийому заяви до видачі Державного акту на право
приватної власності;
- ставити конкретні завдання виконавцям виходячи із терміну
знаходження справи в роботі;
- уніфікувати етапи виконання робіт на всіх філіях підприємства;
- автоматизувати за найкоротший термін всі філії підприємства;
- організувати звітність і аналіз по будь-кому чиннику системи без
втручання «людського» фактору по будь якій філії, або системи в цілому;
Система розроблена на сучасній платформі Microsoft.NET Framework 2.0 та
працює під управлінням WEB сервера IIS версії 5 та вище. Код системи
написано на ASP.NET 2.0.
Все це дозволяє використовувати систему в територіально відокремлених
підрозділах без необхідності встановлення додаткових програмних засобів та
з необмеженою кількістю робочих місць.
|